Inhoud van de pagina
Met Onedrive kun je fantastische dingen doen. Je hebt allerlei verschillende tools zodat jij het makkelijkst aan het werk kunt gaan. Verder heeft Onedrive nog veel meer te bieden en is het tijd dat je erachter komt. Alles van Onedrive gaat gepaard met je google account. Op Onedrive kun je alles opslaan wat jij wilt, wel is het handig als je alles in mapjes doet zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Je moet dus ook inloggen met je Google account. Inloggen van Onedrive blijft soms wel wat moeilijk dus hieronder wordt alles haarfijn uitgelegd over hoe jij in moet loggen bij Onedrive.
Inloggen bij Onedrive
Allereerst ga je naar Onedrive.com waar je vervolgens kunt inloggen. Je klinkt namelijk bovenin op de knop aanmelden en vanaf daar kun je verder gaan. Het is belangrijk dat je je aanmeldt met een sterk wachtwoord. Bij Onedrive sla je namelijk veel dingen op wat ook privé kan zijn. Je wilt natuurlijk niet dat andere mensen kunnen zien wat jij opslaat in je Onedrive. Alles via je Onedrive gaat via je e mailadres of via je telefoonnummer. Je kunt dus belangrijke informatie opslaan op je Onedrive.
Op aanmelden geklikt wat nu?
Wanneer je op het kopje aanmelden hebt geklikt is het tijd om je e mailadres in te voeren of je telefoonnummer. Als het goed is heb je al eerder ingelogd en heb je een wachtwoord. Heb je die nog niet? Dan kun je die ook aanmaken. Nadat je je hebt aangemeld moet je dus je wachtwoord invullen. Weet je je wachtwoord niet meer? Dat is geen probleem je kunt snel en gemakkelijk je wachtwoord veranderen door op ‘wachtwoord veranderen’ te klikken. Heb je dit gedaan? Dan krijg je via je mail of via je telefoonnummer een bericht waardoor je je wachtwoord kunt veranderen.
Veelgestelde vragen
Je kunt met Onedrive bestanden opslaan, delen en bewerken. Hierdoor wordt het gemakkelijker om samen te werken.
Wanneer je geen wachtwoord hebt gedeeld met iemand anders kan niemand in jouw Onedrive. Je kunt wel documenten delen met anderen maar niemand kan verder jouw documenten zien.